APRIL APRIL DIN DUMMA SILL

HejsanSvejsan
Idag är det första april. Jag har inte lurat ngn och ingen har hellre lurat mej. Bara en liten lustig prick på min mobil men det behöver vi inte nämmna ;]


Som man kanske märker om man kollar här på min blogg så har jag varit ganska oaktiv ganska länge nu. Jag har inte skrivit på ett tag och jag har inte bytt design eller ngt liknande.
Allt detta beror nog på att jag inte haft så många lediga stunder och dom lediga stunder jag haft hart jag bara tagit det lugnt.


Det är iallafall RIKTIGT skönt att inte behöva vara sjuk längre. Imorse när jag gick den OTROLIGT långa vägen till bussen var jag helt possitivt inställd och tyckte att det skulle bli riktigt skönt att komma till skolan. Detta mående kan även ha berott på det FANTASTISKA vädret som har varit idag. Klarblå himmel, Strålande sol, Vägarna bara från snö och VARMT. Ja det har faktiskt varit VARMT ! . AMAZING (L), nu längtar man ÄNNUMER till sommaren. Men våren är oxå RIKTIGT bra. Jag älskar känslan när man ÄNTLIGEN kan ta av sig tjocktröjjan eller jackan och börja vara ute i t-shirt. Haha, =)

Annars så far våran FANTASTISKT UNDERBARA klass 9B på klassresa imorgon =) Hemmavan here we come! Det bli förhoppningsvis många minnesvärda stunder med alla vänner och förhoppningsvis inte så många snygga vurpor i backen ;)
Jag kommer väl kankse att lägga in lite (eller mkt) bilder här från resan =)

Ha Det Bra AllihopA <3
PusSssSssSssssSssssSS ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0