rubriker är väldigt kreativa

Hej och hallådär ! =)
Det första jag vill berätta är att jag är mkt stolt över mejsjälv. Idag -hör och häpna- STEG JAG UPP DÅ MIN VÄCKARE RINGDE!! :}

Annars hade jag väl inge mer att berätta
-näe egentligen inte men NÅNTING borde jag ju komma på..
låt se..

Min (skitroliga) dag;
Jag steg upp klockan strax före sju och det första jag gjorde var att sätta på plattången (visst det har en fin form men jag menade inte på det sättet), jag klädde på mej och plattade håret ovanligt mkt för jag tänkte att det kunde bli trevligt. Jag packade gympaväskan och tog sedan dom tunga stegen upp till övervåningen för att äta frukost. Jag gjorde en ÖVERAMBITIÖS macka med både skinka och gurka på , den var god =) Sedan gjorde jag mig iårdnig för att gå till bussen. Det första jag tänkte då jag klev utenför dörren var "FAN DTE REGNAR NÄSTAN! MITT HÅR KOMER BLI HALV-ÄCKEL-LOCKIGT", menmen jag kunnde inte göra så mkt åt saken utan det var bara att inte försöka vara så ytlig utan att försöka intala migsjälv att jag har kompisar som inte bryr sig hur mitt hår ser ut så jag kommer ändå att ha folk att snacka och vara med idag. Jag kom till bussen i perfekt tid som alltid (när jag inte missar den), och med perfekt tid menar jag att den JUSST lämmnar busshållplatsen före min, jag är nämligen ingen person som uppskattar att vänta, speciellt inte på bussar :) Första lektionen på tisdagar är No och idag var inget undantag, vi gick bort till åttornas modul och vi väntade inte på sandra eftersom viccan sa att hon var på ngn intervju, MEN det visade sig att jag hört fel (A) ovanligt.. Jag tycker iaf att det vi håller på med på non (gymnasieförberedande kemi) är jätteintressant, fasst det är bara segt att ha det som förstalektion :) efter non blev det svenska och vi gjorde inge vettingt, sen blev det idrott och vi gjorde inge vettigt, sen blev set lunch och vi åt inge vettigt, sen blev det so och vi gjorde inge vettigt, sen blev det matte och vi gjorde MKT vettigt. Speciellt alla fina lappar (A) <3 näe, men matte är alltid vettigt enligt min synpunkt, även fast jag kanske inte gjorde så mkt på dagens lektion, jag skrev iaf fina meddelanden till natta ;) grr.. Sen vad skoldagen slut och vi alla trevliga kusmarkare tog bussen hem och jag minns inte vad jag gjorde framm till middagen.. Sen tog jag en prommis med zakkepojjken och sen kännde jag för att klippa mitt hår lite och sen duschade jag och nu sitter jag här, bänkad framför datorn. Eller under datorn kankse jag ska säga eftersom jag har datorn i mitt knä? , det är en tolkningsfråga som ingen kan ge ett generellt svar på . så kom inte och säg något annat =)
ajja

Imorgon är det iaf valborgs =)
Då ska jag och mina vänner ha det mysigt farmför brasan och grilla allt som kan grillas. Men först ska jag, öster och frenander äta gomoddag med goefterrät hos viccan. det blir NAJJJJSSS

------------------------------------------------------------------------------------
Nu så vill jag bara hälsa en sak till min käre vän sofia;
-Ska verkligen sjalen sitta sådär?
hih, du får ha det så trevligt i skåne :]<3

PS IGEN

Ps2. Dedär måste ha varit mitt kortaste blogginlägg hitils. Ds

PS

Ps. Nu är paketet slut. Ds.

Licorice is a girls best friend

Tjenare alla pigga och glada =)
Min dag började med att jag försov mej och min pappa väckte mej 10 minuter innan min buss gick. Jag missade fösta bussen men som tur är så går det en till ngra minuter efter. Skolan har varit jävligt dryg idag och allt jag har kunnat tänka på är mat för jag hann knappt äta ngn frukost. Efter lunch hade vi NP, engelska muntliga och det var inte så roligt alls. Efter skolan har jag inte gjort ett skit och nu ligger jag här och missbrukar Lakritstuggummin. Det är ngt jag ABSOLUT inte tipsar om att köpa för man (iaf jag) kan inte sluta äta och jag har dessutom börjat få ont i käkarna nu. Snart ätit hela paketet.

Ni får tolka bilder hur ni vill men dom som känner mej förstår nog vad jag är sugen på ^^

FLY ME TO THE MOON

Nu var det ett tag sen sist, och egentligen har jag inget att skriva om nu så jag tänkte berätta lite om vad jag gjort sen sist lite KORTFATTAT =)

x Haft ridlektion med klassen <3
x Kört moppe för första ggn iår
x Varit med mina kära vänner
x Repat som en galning med bandet
x Skolarbete
x SOVIT
x Sovit alldeles för länge på morgnarna när jag ska till skolan
x Inte datanördat lika mkt =)
x Motionerat
x Klantat mig på nationella i matte
x Vare på stan och gjort av med för mkt pengar (A)
x Sett en uggla (inte första ggn i mitt liv, men det var coooolt!)
x Spelat på ett kaotiskt 4-6 disco med HannazZ, för att senare sitta på taket hela kvällen, <3333
x Övertalat min pappa och min tyra att det jag vill vara med mina vänner i kg på valborgs
x Varit glad över det FANTASTISKA vädret!

Det var väl det =)
MktMktTrevligt, Tack alla människor som betyder ngt, Ni är FaNtAsTiSkA <3

SO THIS IS CHRISTMAS

TJJJJJJJJJJAH! =)=)

Idag har det varit en helt vanlig dag. Skola och inget speciellt.
När jag kom hem från skolan så fick jag inge negativa komentarer av tyra om mitt hår, VILKET var överraskande. Hon sa till och med att hon tyckte att det var fint =) Sedan frågade tyra om jag kunnde vara snäll och följa henne och hämta tårta + handla i byske och jag är så snäll så jag följde. Jag tänkte att då kan jag ju lix fråga om sommarjobb på gästis. OCH det var inget dåligt drag av mej att följa till byske denna dag. Först så for vi på knallen för hon skulle kolla om ngt, OCH DÅ hittade jag ett par skor jag jag köpte !, sedan på gästis så snackade vi ett tag, och SEN FICK JAG JOBBET =) wiie, jag har skaffat ett sommarjobb. Jag skulle återkomma senare typ ngn vecka före skolavslutningen så skulle vi diskutera schema och så. men jag är jätteglad för det och det känns jättebra=)
Sedan har jag slagit in ngta väldigt kreativa paket till sibbe imorgon. Jag är riktigt duktig. ! Och nu sitter jag här och väntar på att finbin ska komma. Hon är ganska söt tycker jag, men hon sitter säkert och äter middag jusst nu med deras gäster < : )
Om ngn vill joina våran hurtiga-fredags-mys-slö-kväll så ere bara att slå en pling =)

AJA, alla får ha det finfint och se till att äte mkt godis för nu ere HELG
Mums på dej
Hejdå <3

ANDRA TILL SJÄTTE APRIL TVÅTUSENÅTTA

Klassresa.
Klassresa med min fantastiska klass 9b Kågeskolan.
Till hemmavan bar det iallafall av. Onsdagen var man full av förväntningar och förhoppningar. Humötet och energin var på topp då Lestanders buss kom och hämtade upp oss kusmarkare vid konsum vid sextiden. Bussresan var rolig bara den, och fylld av hysteriska skratt och galen allsång. När vi kom fram till efs-gården några minuter utanför hemavan spanade vi in rummen och gjorde oss hemmastadda. Det blev även en liten tur ut med sandra och vi han bli förföljda av två killar, jag fattar inte vad dom ville.
Torsdagen vaknade vi klockan 7.30 för då hade nämligen jag och viccans matgrupp ansvar för att fixa frukost. Efter fukost och att man packat väskan för dagen bar det av till backen. Jag måste bara säga att backarna i hemmavan är ganska najsga =) Det blev en riktigt trevlig och lyckad dag i backen, många roliga stunder <3. Och efter ett antal åk så anlände även sofia till hemmavan, hon hade nämligen varit i tysklandosv och spelat. Vi fortsatte att åka och i slutet av dan så lämnade jag, viccan, bina och linda in våra skidor för vallning/slipning för att maximera vår skidåkning resten av resan ;P Sedan gick vi till ica för vi och resten av sällskapet skulle handla och då träffade vi en väldigt trevlig och rolig prick. Han hade en GANSKA så najsig bil men problemet var att han hade låst inne nycklarna och han hade ju "kört som en galning från ume för att hinna till after-skin" hah, det löste sig iaf tillslut. Torsdagkvällen hade vi en musik/film/tvserie -titels tävling. Vårat lag var bäst xD , heh. Senare på kvällen när natta&bina var ute på promenad passade vi på att sno binas spel "med andra ord". Satan vilket roligt spel :D GALET ! Vi sattoch spelade och det och flera smarta uttalanden gjordes nog. Senare på kvällen blev det spökhistorier i källaren, ;P
Fredag morgon hade man lärt sig att man hinner om man stiger upp 5 min innan frukosten serveras. Vi packade även denna dag för att bege oss till backarna i hemmavan. Enda skillnaden var att vi idag även packade med oss badkläder för att bada på eftermiddagen. Dagen i backen blev nästan lika trevlig som torsdagens, förutom att jag hade lite mindre energi. Därför lämmnade jag skidorna åt sidan och jag och sandra bestämmde oss för att skita i att vi 15-16 och satsade på att bygga en snö-kojja. Det var SJUKT roligt och den blev SJUKT fin. Efter ett tags byggande joinade även natta. Och efter ytterligare att tag så skulle vi fara iväg till badhuset. Det var trevligt att bada och det är väldigt trevligt att spela "volleyboll" i vattnet . Sedan steg vi upp och chillade i bastun ett tag, för att senare klä på sig dom blöta kläderna man haft hela dagen för att jag glömmde ta med mig nya. , När vi kom tillbaka till huset så var vi musikaliska männskor nere i källaren ett tag och spelade/sjöng/lyssnade och jag fick till och med TVÅ låtar skrivna om mej!!! :} sen blev det middag och efter middagen blev det promenad med natta och bina och efter promenaden med bina och natta blev det mer spelande av "med andra ord". sjuktsjuktsjukt! "Det rycker i min...?" "...CHORIZO!!!" xD hahah afyfan va kul. Sen var jag ganska död resten av kvällen men man kan inte låtabli att skrata åt sånna som har problem med kalas-puffar (för att senare föra vidare problemet till oss som bodde i det rummet då det var kalas-puffar hela golvet!)
Lördag vaknade man och var nästan heldöd. Vi hade ialafdall bestämmt att vi idag skulle fara till tärna istället. Så dit for vi. Jag hade aldrig förut åkt sittlift men det är ju RIKTIGT najsigt, nu är man ju bortskämmd! Men det är lite mindre trevligt då det blir strömmavbrott och man måste sitta däruppe i en halvtimma i kylan och snön!, Tur att jag och bina är lite lättroade som satt och sjöng vackra låtar och planerade hur vi skulle hoppa ner. När vi väl var uppe frös vi så jävla mkt så vi åkte bara ner och sen gick vi och tiggde gratis varmoboy i restaurangen. Resten av dagen bestod av slalom, snöpulningar, frysa om händerna och äta grillad korv osv. När vi kom tillbaka till huset skulle min matgrupp laga middag och det blev tacos, mumsigt värre. Sedan blevdet lite innebandy och FYFAN vilket team jag, sandra och viklor är. ;] Sen skulle vi komma in för den kvällsliga sammlingen, och då blev det dansuppvisning (om ngn vill se magnus&virus dansa eller bodén dans/strippa så ere bara säga till på msn, har det filmat) Sedan satt vi (jag, sandra, fia, viklor, bjurre, magnus) i källare och spelade musik med temat "gåshudslåtar". Det var riktigt mysigt. <3 Sedan blevdet innebandysalen nästan resten av kvällen, och man kom inte isäng så tidigt. Men ibland är sånnadär saker tvugna att hända.
söndagen fick vi lite sovmorgon, iaf till klockan 9.00. Vi steg upp- åt frukost- och sen blev det städning/packning för hela slanten. När vi äntligen var klara med allt så begav vi oss av hemmåt i bussen. Bussresan bestod av att lyssna på mp3/sova/ha en sovande natta i knäet/väcka en sovande natta av att jag hoppar till då jag blir rädd av min mp3. Sedan blev det iaf mat i storuman på frasses, och ett tips till alla som äter där är att ät pizza, fyfan vad god den var ! Resten av bussresan av bussresan var lika slö, fasst på slutet blev det lite mera peppat iaf =) Sedan kom man hemm till gammla vanliga kusmark, klassresan var slut.

Nu när jag sitter här och skriver känns det nästan inte som att vi varit på klassresa. Kanske därför jag skrev så detaljerat, jag skriver för att påminna mejsjälv. Jag har säkert glömmt att skriva ngt eller skrivit det på fel dag, mitt minne är inte så bra.
Det var verkligen sjukt roligt och alla har varit så trevliga, och det är även roligt att man kan se att ens lärare även har en pervers/sex-fixerad sida xD.
Jag önskar att vi kunnde göra om det, göra klassresan igen. Fyfan vad jag älskar min klass. Tack alla härliga personer som gjorde klassresan så sjukt rolig och bra. Och Tack alla i 9B som gör alla vardagar mindre jobbiga, och fyller dom fulla av av skratt. Tack, ni kommer alltid finnas i mitt hjärta<3

APRIL APRIL DIN DUMMA SILL

HejsanSvejsan
Idag är det första april. Jag har inte lurat ngn och ingen har hellre lurat mej. Bara en liten lustig prick på min mobil men det behöver vi inte nämmna ;]

Som man kanske märker om man kollar här på min blogg så har jag varit ganska oaktiv ganska länge nu. Jag har inte skrivit på ett tag och jag har inte bytt design eller ngt liknande.
Allt detta beror nog på att jag inte haft så många lediga stunder och dom lediga stunder jag haft hart jag bara tagit det lugnt.

Det är iallafall RIKTIGT skönt att inte behöva vara sjuk längre. Imorse när jag gick den OTROLIGT långa vägen till bussen var jag helt possitivt inställd och tyckte att det skulle bli riktigt skönt att komma till skolan. Detta mående kan även ha berott på det FANTASTISKA vädret som har varit idag. Klarblå himmel, Strålande sol, Vägarna bara från snö och VARMT. Ja det har faktiskt varit VARMT ! . AMAZING (L), nu längtar man ÄNNUMER till sommaren. Men våren är oxå RIKTIGT bra. Jag älskar känslan när man ÄNTLIGEN kan ta av sig tjocktröjjan eller jackan och börja vara ute i t-shirt. Haha, =)

Annars så far våran FANTASTISKT UNDERBARA klass 9B på klassresa imorgon =) Hemmavan here we come! Det bli förhoppningsvis många minnesvärda stunder med alla vänner och förhoppningsvis inte så många snygga vurpor i backen ;)
Jag kommer väl kankse att lägga in lite (eller mkt) bilder här från resan =)