FLY ME TO THE MOON

Nu var det ett tag sen sist, och egentligen har jag inget att skriva om nu så jag tänkte berätta lite om vad jag gjort sen sist lite KORTFATTAT =)

x Haft ridlektion med klassen <3
x Kört moppe för första ggn iår
x Varit med mina kära vänner
x Repat som en galning med bandet
x Skolarbete
x SOVIT
x Sovit alldeles för länge på morgnarna när jag ska till skolan
x Inte datanördat lika mkt =)
x Motionerat
x Klantat mig på nationella i matte
x Vare på stan och gjort av med för mkt pengar (A)
x Sett en uggla (inte första ggn i mitt liv, men det var coooolt!)
x Spelat på ett kaotiskt 4-6 disco med HannazZ, för att senare sitta på taket hela kvällen, <3333
x Övertalat min pappa och min tyra att det jag vill vara med mina vänner i kg på valborgs
x Varit glad över det FANTASTISKA vädret!

Det var väl det =)
MktMktTrevligt, Tack alla människor som betyder ngt, Ni är FaNtAsTiSkA <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0