Licorice is a girls best friend

Tjenare alla pigga och glada =)
Min dag började med att jag försov mej och min pappa väckte mej 10 minuter innan min buss gick. Jag missade fösta bussen men som tur är så går det en till ngra minuter efter. Skolan har varit jävligt dryg idag och allt jag har kunnat tänka på är mat för jag hann knappt äta ngn frukost. Efter lunch hade vi NP, engelska muntliga och det var inte så roligt alls. Efter skolan har jag inte gjort ett skit och nu ligger jag här och missbrukar Lakritstuggummin. Det är ngt jag ABSOLUT inte tipsar om att köpa för man (iaf jag) kan inte sluta äta och jag har dessutom börjat få ont i käkarna nu. Snart ätit hela paketet.


image76
Ni får tolka bilder hur ni vill men dom som känner mej förstår nog vad jag är sugen på ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0