rubriker är väldigt kreativa

Hej och hallådär ! =)
Det första jag vill berätta är att jag är mkt stolt över mejsjälv. Idag -hör och häpna- STEG JAG UPP DÅ MIN VÄCKARE RINGDE!! :}

Annars hade jag väl inge mer att berätta
-näe egentligen inte men NÅNTING borde jag ju komma på..
låt se..

Min (skitroliga) dag;
Jag steg upp klockan strax före sju och det första jag gjorde var att sätta på plattången (visst det har en fin form men jag menade inte på det sättet), jag klädde på mej och plattade håret ovanligt mkt för jag tänkte att det kunde bli trevligt. Jag packade gympaväskan och tog sedan dom tunga stegen upp till övervåningen för att äta frukost. Jag gjorde en ÖVERAMBITIÖS macka med både skinka och gurka på , den var god =) Sedan gjorde jag mig iårdnig för att gå till bussen. Det första jag tänkte då jag klev utenför dörren var "FAN DTE REGNAR NÄSTAN! MITT HÅR KOMER BLI HALV-ÄCKEL-LOCKIGT", menmen jag kunnde inte göra så mkt åt saken utan det var bara att inte försöka vara så ytlig utan att försöka intala migsjälv att jag har kompisar som inte bryr sig hur mitt hår ser ut så jag kommer ändå att ha folk att snacka och vara med idag. Jag kom till bussen i perfekt tid som alltid (när jag inte missar den), och med perfekt tid menar jag att den JUSST lämmnar busshållplatsen före min, jag är nämligen ingen person som uppskattar att vänta, speciellt inte på bussar :) Första lektionen på tisdagar är No och idag var inget undantag, vi gick bort till åttornas modul och vi väntade inte på sandra eftersom viccan sa att hon var på ngn intervju, MEN det visade sig att jag hört fel (A) ovanligt.. Jag tycker iaf att det vi håller på med på non (gymnasieförberedande kemi) är jätteintressant, fasst det är bara segt att ha det som förstalektion :) efter non blev det svenska och vi gjorde inge vettingt, sen blev det idrott och vi gjorde inge vettigt, sen blev set lunch och vi åt inge vettigt, sen blev det so och vi gjorde inge vettigt, sen blev det matte och vi gjorde MKT vettigt. Speciellt alla fina lappar (A) <3 näe, men matte är alltid vettigt enligt min synpunkt, även fast jag kanske inte gjorde så mkt på dagens lektion, jag skrev iaf fina meddelanden till natta ;) grr.. Sen vad skoldagen slut och vi alla trevliga kusmarkare tog bussen hem och jag minns inte vad jag gjorde framm till middagen.. Sen tog jag en prommis med zakkepojjken och sen kännde jag för att klippa mitt hår lite och sen duschade jag och nu sitter jag här, bänkad framför datorn. Eller under datorn kankse jag ska säga eftersom jag har datorn i mitt knä? , det är en tolkningsfråga som ingen kan ge ett generellt svar på . så kom inte och säg något annat =)
ajja

Imorgon är det iaf valborgs =)
Då ska jag och mina vänner ha det mysigt farmför brasan och grilla allt som kan grillas. Men först ska jag, öster och frenander äta gomoddag med goefterrät hos viccan. det blir NAJJJJSSS

image77

------------------------------------------------------------------------------------
Nu så vill jag bara hälsa en sak till min käre vän sofia;
-Ska verkligen sjalen sitta sådär?
hih, du får ha det så trevligt i skåne :]<3

Postat av: Sofiaa

Ja, Bella, sjalhelvetet sitter precis som det ska!!;D
Tack:*(L)

2008-04-29 @ 21:38:01
URL: http://olinlundmark.blogg.se
Postat av: JAG (A)

hihihihi, jag tycker den ser lite sné ut (A)(L)
vsg, pussar :)

2008-04-29 @ 21:39:50
Postat av: Binlusbinlus jag e kort

Jag håller med - skulle sjalen verkligen sitta så snefia ?

2008-05-02 @ 22:02:19
Postat av: och du benlus

Du är kreativ...Jag lovar...Rubriken var...Skitkreativ...

2008-05-02 @ 22:03:06
Postat av: jag

hehehehehhehehehhe (A)

2008-05-02 @ 23:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0