SO THIS IS CHRISTMAS

TJJJJJJJJJJAH! =)=)

Idag har det varit en helt vanlig dag. Skola och inget speciellt.
När jag kom hem från skolan så fick jag inge negativa komentarer av tyra om mitt hår, VILKET var överraskande. Hon sa till och med att hon tyckte att det var fint =) Sedan frågade tyra om jag kunnde vara snäll och följa henne och hämta tårta + handla i byske och jag är så snäll så jag följde. Jag tänkte att då kan jag ju lix fråga om sommarjobb på gästis. OCH det var inget dåligt drag av mej att följa till byske denna dag. Först så for vi på knallen för hon skulle kolla om ngt, OCH DÅ hittade jag ett par skor jag jag köpte !, sedan på gästis så snackade vi ett tag, och SEN FICK JAG JOBBET =) wiie, jag har skaffat ett sommarjobb. Jag skulle återkomma senare typ ngn vecka före skolavslutningen så skulle vi diskutera schema och så. men jag är jätteglad för det och det känns jättebra=)
Sedan har jag slagit in ngta väldigt kreativa paket till sibbe imorgon. Jag är riktigt duktig. ! Och nu sitter jag här och väntar på att finbin ska komma. Hon är ganska söt tycker jag, men hon sitter säkert och äter middag jusst nu med deras gäster < : )
Om ngn vill joina våran hurtiga-fredags-mys-slö-kväll så ere bara att slå en pling =)

AJA, alla får ha det finfint och se till att äte mkt godis för nu ere HELG
Mums på dej
Hejdå <3


Postat av: Bina

Hehe du sov ;D

2008-04-12 @ 17:21:14
Postat av: jag

HEHEHEHEHEHHEHEHE xD JAGVET JAG BORDE SKÄMMAS

2008-04-12 @ 23:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0