Bella är BäsT ! =D

Nu sitter jag är, ÄNLTIGEN! har typ inte varit hemma hos bella på ett halvår =O
Men nu är jag här och som vanligt spårar de. Har redan blivit biten en gång xD
Hon är så sööt <3

Nu är de några saker som jag vill säga om min käre venn !
(till alla som inte redan vet de alltså)

Isabell Pettersson är den mest underbara flikkan som går i ett par skoR!
Utan henne skulle jag aldrig kunna överleva. så många gånger som hon har tröstat mej när jag har varit ledsen, så många gånger hon har sagt uppmuntrande saker och fått mej att känna mej värd något, så många gånger som hon har hjälpt mej upp när jag har fallit... de är obeskrivligt.
Hon är verkligen en helt otrolig människa, hon är som luft, utan henne GÅR de bara inte leva.
Jag har så jävla tur som får uppleva den här vänskapen, RIKTIG vänskap.
Tjejen bäst, de är bara för alla att inse!

Vi två mot världen älskilng <3
always


/din jevel


Postat av: Lina

Håller med! Du är bäst Isabell ^^ :*

2008-08-04 @ 01:55:46
URL: http://linaekesryd.blogspot.com
Postat av: isabell

TACK <3 tårögd

2008-08-04 @ 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0