ENGLAND-PICS















1. Vacker vy över havet, nerbrända piren och stranden
2. Vad gör man på kvällen om inte hänger på piren? ;)
3. Brighton Pier <3
4. Svenska coolingar B)
5. Frida och Emeli/Jack i London, (london eye på ett litet hörn)
6. Synd att inte stina var blond för då skulle jag ha kunnat kalla denna bild för blondinerna=)
7. Trevlig byggnad i London mot en alltför molnig himmel
8. Store Ben (A)
9. Jag skrattade då jag såg skylten.....
10. Go Pochahontas Go (utanför buckignham palace)
11. JAG ÄLSKAR HANS MÖSSA JAG VILL HA =(
12. Matt och Alain, <3
13. Enligt vissa; "Konst", Enligt mig; FEGHET!
14. Bowling på marinan ;D
15. Bina och den alltför anonyme Mikael =)
16. Jag gillar blommor=)
17. Mysig Park i staden Lewes
18. Jenny, Bina & Emilia utanför Madame Tussauds (eller hur det nu stavas)
19. Min bästa kompis </3
20. Bina och hennes tvilling =D
21. -Denna bild saknar kommentarer-
22. DevilsDyke, UTSIKTEN <3
23. Det var fint där (A)
24. Aj lajk båots
25. JumpZone! Stina i luften ;)
26. Stenar <3
27. Konst på mitt feta ben ;D
28. BeachBabes ;) (och jag kommer föralltid minnas mangina killen..)
29. Hanna, Stina, Bina :)
30. Jenny, Imme, Bina=)
31. The Swedish Gang ;D
32. otroligt skabbig tjej (jag bjussar påren,..)
33. Hanna, Stina, Frida, Emelie, Janina, Bina och STARBUCKS <3
34. det blåser =)
35. Emelie och Frida rullar runnt och har trevlit ;)
36. Den enda bilden jag blev nöjd över på resan =)
37. Janina, Frida och stina=)
38. GRÄS ;D
39. Svenskarna och sista kvällen (innan det blev mörkt ;) )

Jagvet att endel bildtexter är lite onödiga, (A)

Postat av: Bina och Einstein

men du nr 20 är fel. Det är inte min tvilling. Det är min älskare ! ?

Du skrev fel, fy skäms på isbulan!



btw, BRIGHTON i mitt hjärta förevigt <3 Man börjar faktiskt längta tillbaka nu när man ser alla bilder :)

2008-08-03 @ 16:17:51
URL: http://binasblogg.blogg.se/
Postat av: Binis

ojj jag glömde...UP YOU ASS =)

2008-08-03 @ 17:03:29
Postat av: Jenny

JAG LÄNGTAR OCKSÅ TILLBAKA!! Klart att det är Älgens älskare...

2008-08-04 @ 18:25:33
URL: http://jennyklurar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Up your ass!!

2008-08-04 @ 18:26:36
URL: http://jennyklurar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0