gutenacht

TJO

Idag vaknade man VETTIG tid , 11.00 närmare bestämmt och det första man mötes av var min syster som satt och kollade på tv. Jag frågade henne om det gick bra att jobba och hon svarade glatt och trevligt att det aldrig gått bättre. Efter hon tvingade i mig lite fil och äckliga fulkorns-grejjs/flingor/kuddar så bestämmde jag mig för att rensa min garderob för den har varit för full ett bra tag. Det gick finnemang och nu har jag flera högar kläder på mitt golv som jag inte vet vad jag ska göra av. Sen gick jag och joinade jenny framför tvn och kollade på swe-canada damfotboll och det var en riktigt trevlig match=) Sen begav jag och jenny oss in i köket för att bara lite kladdkaka (med betoning på KLADD) men den blev riktigt god!
Efter det harjag inte gjort ngt vettigare än att äte middag och duscha =)

Nu ska jag ha en trevlig kväll och hoppas att alla andra oxå har det=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0