imorgon en hel vecka på balder


Tänkte bara att jag kanske borde skriva ngt, fast jag eg inte har lust för tillfället. Just nu önskar jag bara att jag var glad och att mitt liv såg lite annars ut på vissa punkter, men att önska ger absolut ingenting, inte när man vet att det man vill är omöjligt att uppnå.
Jag pallar fan inte mer att vara hemma här nåmer, vill inte höra allt jävla skitsnakk, .... är det så jävla svårt för vissa att förstå varför jag gör som jag gör ? och bara vill bort...

Aja hoppas att alla andra har det bra iaf, jag trivs iaf på skolan vilket är positivt :)

Postat av: Emmaaaaa

Bra att du trivs på skolan och med mig :} :] haha hihi

2008-08-25 @ 21:32:07
URL: http://emmzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0