iwannabeyourrockandroll

Hejhej =)
Jag diggar punkform på blogginlägg så LETS GO

x Nu har jag gratis sms, 0738097755
x jag har tappat mitt högra örhänge
x Grillkvällar i stugan med massa stugfolk suger
x Speciellt då man måste vara rädd för att oskar ska snakka med en
x Jag har lite att göra, kankse ska poppa lite popcorn
x Du är en ängel om du kommer ut hit och är meme=)
x Imorgon skajag hem härifrån
x Då ska jag även vara med viccan och hennes älskling, det blir mysigt
x Jag har saknat viccan väldigt mkt <3
x Längtar även att få träffa alla andra puckokorkar =)

Det var allt från mäjj, pussÅkram

Postat av: Binsi binsi biiiin

Vem THE FUCK är oskar?

2008-08-03 @ 16:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0