MIN HELG

Fredag -
Jag kom hem till kus efter en SKJIJOBBIG skoldag där jag varit död. Somnade i sängen och sov till middagen. Sen blevdet att fara till viccan och det blev att bege sig ut på promenad, det var trevligt att gå runt och snakka i den halvkyliga höstluften=) , den blevdet att gå och palla krusbär i min trädgård och gå in och ta våran ostkrokspåse och bege oss tillbaka till viccan. Vi såg där filmen meet the robinsons och den var gullig=)
Lördag -
Vaknade ngn ggn och minns inte vad jag gjorde fram till middagen, joho det gör jag visst nu ska jag sluta skojja. Farmor fyllde 89 så vi for till henne och åt tårta, efter det så provkörde jag pappas nya 4hjuling lite lätt ;) Sen kom iaf bina och åt middag med oss, surströmming MUMS =) . Sen blev det att chilla framför tvn och det mysigt. Efter bina hade farit så RÅKADE jag sitta vid datorn liiite för länge, det var inte meningen
Söndag -
Vaknade ngn ggn, åt pappas specialfruost (bestående av rostat bröd, stekt ägg och stekt korv, gotT =) ), sen messade viccan och frågade om jag ville följa med och gå en sväng och ngra sekunder senare stod hon och andras utanför min dörr. Vi gick ett tag och kom sedan på superiden att fara ut och köra lite fyrhjuling, sagt och gjort vi packade fikaväskan och begav oss in i skogen. Altså seriöst, det var SKITROLIGT, har inte haft så trevligt på jättelänge, MÅSTE göra om ! ;) Efter det blevdet middag hos farmor och nu är jag här. =)

Nu blirdet att läsa igenom fysiken och läsa mig dom engelska glosorna. JAG ORKAR INTE men jag får väl försöka, klockan är ändå bara strax efter 5 =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0