sånnt e livet

Tjohej!
nu var det länge sen, så det är nog dags att uppdatera lite nu=)

Nyss varit med min käre kompis bina, vi har typ promenerat och promenerat och promenerat. nä, vi var ute och gick och hamnade plötsligt på coop där vi köpte glass och frukt på flaska, yay :) det var lite småäckligt fast gott ändå. sen har vi bara suttit i mitt rumm och chillat på msn och youtube. det var riktigt trevligt=)

Annars på sista tiden har det mest handlat om skolan, och det är inte så tråkigt som det låter! , Klassen är verkligen helschysst och det känns jättebra=), fast jag tycker ju att vi fått onödigt mycket läxor...............

I lördags var vi (the gang med stort G) hos bina, det var RIKITGT mysigt och det var verkligen jättelänge sen vi var allihopa, och det behövdes! Vi hade iaf trevligt med middag, ansiktsmasker, tipsrundor, lyssnande på rolig musik och emosminkningar ;D , jag borde nog finslipa min förmåga att sminka andra, fats ifs är det kanske inte så ofta man behöver använda 87398237 kg kajal=) fast det blev ju riktigt snyggt=)
tack allihopa, ni är bäst <3

annars sitter jag här, drömmandes om ett liv bortom molnen, funerandes på vad som hända skall, tuggandes på en lapp jag nyss klippte bort från min sjal.



här är en bild på en tussilago, egentligen helt fel ute med tanke på hösten som så smått kommer inrullandes, Men hittade bara bilden. Den är redigerad i ps och tagen av mig för ngt år sen=)

Postat av: Karin

snygg bild ;)

2008-08-26 @ 20:34:09
URL: http://prague.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0