TE1B

Första skoldagen avklarad

jag funderar nu på att göra om min blogg till en mera modeinriktad blogg så jag tänkte ge er ngra tips på det absolut HETASTE till skolstarten
1. Se till att du har VÄLDIGT lockigt hår
2. Platta det fint på morgonen
3. Se till så att skolan börjar en jävligt regnig dag
.................,,,,,,,,,,,,,
FÄRDIG

Nu går jag tillbara till det vanliga och dissar mode-bloggs-ideen

Första skoldagen som sagt.
Den har väl bestått av introduktion av skolan, information från klassföreståndarna, rundvisning i hela skolan, skriva brev till klassföreståndarna/sigsjälv, springa-runt-i-skolan-och-svara-på-frågor-tävling, plus att vi gick och spanade in våra skåp... typ
Klassen verkar helt okej, jag kännde ju lina sen tidigare och snakkat även med ngra nya och dom var jätettrevliga/roliga. så dethär blir nog bra. =)
fast jag vill inte påstå att jag längter till onsdag då riktiga lektionerna börjar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0