Tjolahopp

Liten uppdatering =)

Igårkväll var jag med 4 otroligt trevliga vänner och vi hade otroligt trevligt. det är ju ganska logiskt, ellerhur? (A). Vet eg inte vad vi gjorde men=)
Idag harjag varit en duktig dotter och inte kokat nudlar i te-pannan. Jag har inte ätit nudlar men ändå =). Vad jag egentligen menade med att jag varit en duktig dotter är att jag har;
1. Dammsugit hela övervåningen
2. Slavarbetet på verkstan
3. Lagat otroligt komplicerad middag
Jag är riktigt stolt över migsjälv och det borde jag oxå. heh heh heh

NU sitter jag bara här och snakkade med min käre vän sofia på msn och SJÄLVKLART gör hon mig sugen på glass och inte vilken glass som helst utan den godaste glassen nämligen BEN&JERRYS (L)
fyfan för det, det var riktigt elakt!



Imorgon bäre av till ume, borde kanske tänka på att sova med tanke på att jag ska upp 7.30, men icke sa nicke jag är en datanörd uti fingerspetsarna så NEJ NEJ

Postat av: Sofiia

BEN&JERRY'S=KÄRLEK(L)(L)(L)

2008-08-07 @ 22:52:46
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0