trettonde augusti, dock inte en fredag

Idag har jag;
x Vaknat (näää nu skojjar jag)
x Gått på stan och provat en jacka som såg skitsnygg ut fast så helt sjuk ut på mej (antagligen för att jag har övernaturligt långa armar och måste typ ha 37399487 storlekar större bara därför)
x Köpt dyr hårfärg på hufvudsaken, eg hade den inte varit så dyr om dom inte sagt att jag måste ha 2 st till mitt hår. Menmen hoppas det blir bra ska nog färga imorgon
x Cyklat hem i regnet och plattat luggen en andra gång idag, viiilket kankse inte var så nödvändigt
x Sutte framför datorn och försökt ladda hem AutoCad men inte hittat nå vettigt så därför sutte och photoshoppat ist=)
x Lagat middag (tacos) till jag, mamma å bennet.
x Glömmt bort kläderna som jag skulle ta med till viccan
x Tage på mig typ 46873 lager regnkläder eftersom jag skulle fara till fia
x Börja köra mot kus och det regnar som FAN
x På gammlakågevägen börjar det kännas som jag har kissat på mig
x I Ersmark sitter jag typ och skrattar för migsjälv för att jag kan pressa upp vatten mellan tårna
x Väl framme hos fia är jag DYNGSUR.. heh he
x Jag hälde typ ut 3 dl vatten ut mina stövlar...
x Men fia var så snäll att jag fick låna torra byxor, sockar och trosor (A) xD
x Sen ringde jag till mamma och bad snällt och vänligt att hon kunnde hämta mig sen.....
x Sen har jag, fia, hanna, andreas och viktor typ sutte och varit allmänt oseriösa i fias garage =)
x och sutte i fias kök och äte bullar
x sen skjutsade jag andreas till sin lover och migsjälv till pappa för att lämmna moppen
x sen kom mamma och hämtade mig och nu är jag här
x har nyss ätit två havre-hårdmackor med kyckling, färskost och solrosfrön på, det var gott =)
x och klockan är bara 10! KORS I TAKET, JESUS LEVER ! ;D

Tack alla söta barn för en otroligt trevlig kväll !=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0