jag kommer inte på ngn rubrik?

Detta inlägg skriver jag av 2 orsker;
1. att uppdatera och berätta om vad jag gör och gjort dom senaste dagarna
2. berätta en hemlis (A)

Jag börjar med punkt nr 1 =)

Tisdag - sov, packade upp min väska, blev hämtad av mamma sen for vi till stugan. finns inte mkt rroligt att berätta.
Onsdag - vaknade och gick ut till en SKINANDE sol, då blir man glad =) efter ett tag kom lina, vi gick ner till avabeachen osvosv =) mat sen såg vi film; little miss sunshine, den var gullig =)
Torsdag - stranden här oxå och denna dag ännu varmare, och PLÖTSLIGT utan förvarning började det regna, vi gick upp till stugan och efter ett tag började HAGLA jävla stenkulor ;O skitkonstigt. sn spelade vi lite kort, middag och sen for lina hem. på kvällen bakade jag och mamma inför kaktävlingen som skulle inträffa dagen därpå, efter det såg vi hide and seek (fast båda vi redan sett den) och sen låg jag och slösade bort pengar på min mobil =)
Fredag - vaknade, minns inte vad jag gjorde, duscha och försökte göra mig acceptabel för att visas i en folksammlig på mer än 10 pers sen blevdet att bege sig mot den mkt omtalade kaktävlingen. och hör och häpna; jag vann med mina super-lyx-banan-special-kakor , yay ;D sen blevdet hem (jag säger hem till stugan ;S ) och äta och göra sig redo för volleyboll-turnering. det blev oavgjort i matcher, tråkigt enligt min mening, ngn MÅSTE ju vinna. annars gere inge.
Och nu sitter jag här inne i min ensamhet, resten av folket sitter ute i kylan på bropuben och dricker sig redlösa, det är ganska mysigt att vara ensam ibland =) som igårkväll då det åskade och blixtrade som fan <3333 jag gillar åska =)

Nu över till punkt 2 ;

Jag saknar alla mina vänner som fan! , jag vill träffa alla NU! ,
direkt när jag kommr från stughelvette måste vi hitta på ngt!!!! =)

Det var allt från mig för denna ggn, ha det fint=)
pusssss i pannan <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0