cold

HejåHallå
Nu kommer dagens uppdatering.
Dagen började med lite utomordentligt rolig fysik, nej men seriöst, den var roligare än vanligt eftersom vi hade laborationer, och det kommer vi alltid ha varannan torsdag då vi inte har sovmorgon. Vi hade om hur ljus bryts och sånnt, det var väl hyffsat lätt eftersom vi redan jobbat med sådant i 8eller9;an. Sedan blevdet tms och jag gillar inte det ämnet..... vi skulle iaf idag starta upp grupparbete om ngn uppfinning och hur det utvecklats, och sedan översätta och redovisa allt på engelska eftersom "det är bra att kunna alla tekniska ord på engelska eftersom när ni senare läser vidare på högskola så finns ingen litterstur på svenska" och blablablabla....... jag skulle hellre göra arbetet själv och på SVENSKA. Sedan blevdet dagt för lunch och det är ju alltid trevligt med mat, och speciellt då man får pannkaka och speciellt då man har trevliga matkompisar =) Efter lunch blevdet matte och vi fortsatte jobba som vanligt (trigonometri) men efter halva tiden stack alla IT-dudes som skulle på "föreläsning" och fick sluta tidigare........FUSK!! Vi fortsatt iaf med matten och sen satt vi och "jobbade" med allt vi hade i läxa till gympan började. Gympan var väl sådär idag, jag föredrar när det inte bara är lekar, fast det kan ju vara trevligt ibland också.
Efter skolan for jag till kus och kom hem utsvulten och pappa hade glömt bort att jag skulle komma så han satt och åt och jag fick laga min egen mat och eftersom jag är så jävla tröttt blevdet nudlar (vilket man inte blir särskillt mätt på).
Så nu ligger jag här i min säng, hungrig, trött, ont i skallen, fryser om fötter och tår, med blött hår från duschen, och vill här ifrån. peppad på att joina det är skitkul jag lovar ?



inte min bild, tagen från google


är det så jävla svårt att förstå?
jag vill inte längre, inte alls--
så jävla svårt kan det inte vara att släppa taget

Postat av: Sofia

Om du menar vad jag tror att du menar, så ville jag bara säga att jag förstår dig helt och fullt(L) även om det kanske inte hjälper(L)

2008-08-28 @ 22:33:14
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: Sofia

Om du menar vad jag tror att du menar, så ville jag bara säga att jag förstår dig helt och fullt(L) även om det kanske inte hjälper(L)

2008-08-28 @ 22:33:16
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj det råkade publiceras två gånger(A)

2008-08-28 @ 22:33:54
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: jag

jo jag tror du fattar vad jag menar ...

tack <3 det känns iaf bra att veta att ngn fattar :)

2008-08-30 @ 12:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0