sweet=)

HEJSAN=)

Igår vad jag och tyra i ume och shoppade, vissa som galningar (A)
Hittade iaf mkt och köpte även det mesta (A)
Jag ska inte lägga ut bilder för sånnt orkar inte jag (A)
Kvällen tillbringade jag hos natta och det var mysigt.
blev att ligga på hennes golv och käka jordgubbar osv
jag var väldigt pigg där på slutet, verkligen

Idag harjag varit väldigt klantig då jag läst busstiderna
sen har jag vara och klippe mej, jag blev nöjd =)
har även tage spruta och blev skit-yr så jag fick en glass ;D
Ikväll harjag varit hos sofia med massa gulliga människor=)
Trevligt att träffa alla i HannazZ igen, och det var gott med glass (A)
Och jag tycker att kajsa är huuuur söööt sooom heeeelst :]

Postat av: hihiii

var inte jag huuuur söööt sooom heeelst oxå? =]

2008-08-08 @ 23:31:48
Postat av: ipe

varusäkert men du är för anonym för att jag ska kunna uttala mig (A)

2008-08-11 @ 20:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0