jag är en filbunke

Hejsan!
Vad för har jag alltid så mycket fantasi och komer inte på ngt vettigare att göra än att sitta framför datorn? Varför försöker jag inte ens hitta på ngt bättre när jag känner mej uttråkad ? och det viktogaste, VAD kan man göra åt det hela?

3 ganska intressanta frågor. Om ngn därute har svaret så fården gärna meddela mig.
Då blir jag evigt tacksam.



Dagen har iaf varit både upp och ner. Det började med sovmorgon och det är ju inget man är ledsen över. Sen engelska och jag minns inte ens vad vi gjorde. eller jusstja, os-skiten=) och därmed kom linas fina kommentar , "We want a dick...........................tionary!" heeh=) sen blevdet LUNCH................... vi drig ner på stan och käkade på subway (och andra på wok'nroll), det var mysigt=) . Sen blevdet fysik och det var mindre trevligt. Var så jävla trött, och kallt och jävligt vardet i lektionssalen var det oxå ;O! Sen blevdet matte och det gick ju oxå mkt bra... heh ... oja=)
Sen blevdet att ta cykeln hem och sätta sig farmför datorn. SNakka med fok på msn osv. Inget vettingt d.v.s. mat - duscha - och sen snakkat med ngra i klassen på msn i en konversation, vi snakkade om vi skulle hitta på ngt ALLA ngn ggn, övernatta eller så=) fåse hure blir men jag är på! 
Nu har jag skittråkigt, om ngn kan förgylla min dag så hör av dig.

puss på dej, hare gött och sov som en stock


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0