to sleep, or not to sleep? THATS THE QUESTION

Hm, Nu över till en väldigt svår fråga..

Ska jag gå och sova nu?

När man har en sådan fråga framför sig och inte vet vart man ska ta vägen, kan en bra sak vara att väga för och nackdelar mot varandra så fårman se vad som vinnar, lets doit

+ jag får förhoppnigsvis fler timmar sömn = piggare imorgon
- jag kommer förmodligen inte kunna sommna
+ jag behöver inte komma på ngt att göra nu
- jag behöver inte komma på ngt att göra, jag kan sitta här och göra ingenting=)
+ mamma bild glad
- mamma märker inte om jag sitter uppe (förhoppningsvis) så hon mår inte dåligt av det

Ställningarna står nu 3-3 och kampen är jämn

Eftersom inget av dom två olika alternativen verkar vettigare så är det nog lika bra att sitta uppe ett tag till och se om jag kommer på ngt smartare, yay


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0