sexton år yay

Nu en kortfattad summering av min dag;
Vaknade - Plattade håret spikrakt - öppnade presenter (presentkort; 350:- Kicks & 250:- Ur & Penn) - gjorde allt annat man brukar på morgnar innan skolan - Gick till bussen - Mitt platta hår blev äckligt lockigt - Buss med fia & hanna - Kom till skolan - klassen sjöng för mej (gulligt men smått generande) - Massa grajjs som jag inte minns - Lunch - Lite lekar osv - Första skratt-gråten på skolan ='] - sagt "VAFAN" lite för högt då ljudvolymen är tyyyyst (hänt typ 3 ggr under dagen, det är typ min vanligaste fras jag använder) - Slutat 50 min tidigare än väntat - Gina tricot med lina (hon köpte en skitsnygg tröjja som hon var jättefin i =D ) - träffat gammal bekant - Clas Olsson och köpa lås till skåpet - Buss hem - Dator - Sovit (vet ej hur länge) - Blev väckt av pappsen - Middag - duschen - & NU sitter jag här igen. vilken lycka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0