one week left

Nu ska jag vara lite seriös.
Om exakt en vecka så har första skoldagen varit. Första skoldagen på gymnasiet.
shit säger jag bara,
Det känns lite tråkigt, denna sommar har gått så sjukt fort, och det finns så många fler saker som jag önskar att jag hade hunnit göra. Och det känns drygt att måsta stiga upp tidigt på morgnarna oxå, men samtidigt kan jag inte förneka att jag tycker att det ska bli lite kul att börja skolan igen. Det ska bli roligt att se vad man hamnar i för klass, riktigt spännande. Och det ska även bli intressant att se vad man ska ha för lektioner, om det är ngt man tycker verkar roligt eller bara drygt. aja, spännande blir det iaf.

TEKNIK form&design- here i come


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0