HEJÅHÅ

Ohnej nu harjag inte skrivit sen i torsdags , DAGS FÖR LITE UPPDATERING!

Fredag tillbringade man iaf på NOLIA med natta och hennes kära brorsa och hennes kära moder och hennes kära moders moder =) det var trevligt. Fast nolia är inte så jättetrevligt, ganska överskattat. men vi hade trevlig ändå, fast det är ganska trevligt att sova i bilen i baksätet oxå, OCH DET VAR INTE BARA JAG UTAN NATTA Å CHRILLE OXÅ (A)!
fredagkväll gjorde jag typ inget, sov tidigt typ (man får konstiga tidsuppfattningar på sommaren, nu tänker jag tidigt typ 12-tiden, (A) )
Lördag dag kankse jag inte ska prata så mkt om. Var iaf på stan med en person, var väl ganska trevligt fast en aning varmt. Men var inte lika farligt som jag trodde, ngn ggn måste man komma över sina rädslor som te.x att träffa främlingar ;)
lördagkväll var iaf galet trevlig!. var i kg med natta, viccan och fia och det blev väl att göra lite blandade saker som tillexempel att sitta på kyrkmuren och vinka till förbigående traffik, bli förföljda av turkar och springa som fan, skratta som galningar och göra namn av sockar (A) sen sovja hos natta och vi kollade film och snakkade. pusss=)
Söndag vaknade man upp hos natta och jag for ganksa snabbt. Efter en dusch så blevdet bion med mammsen och vi kollade på narnia. den var SJUKT BRA ! <3 rekomenderar den starkt!
på kvällen blevdet att ta moppen till lina, vi chillade och for och hyrde film, ghost game tror jag att det hette men är inte 100, den varväl sådär. den var iaf äcklig. Vi åskådliggjorde även en kille som INTE var full på vintergatan då han hade ett litet snakka med säkerhetsvakten.. heh=), forhem efter 12 ngn ggn =)
Måndag , idag med andra ord. Jag vaknade klockan halv 11 då jag hade ställt mobilen på. men var så förbannnat trött så jag tänkte att jag kunnde osva lite till och att mamma eller bennet kunnde väcka mig då dom kom hem på lunch en timma senare, men NEJ. inte blev man väckt inte. Så jag vaknade vid 2. Steg upp och såg att min syster satt och "jobbade" men det blev nog inte mycket jobb för hennes del. Efter jag ätit satt jag och hon och kollade igenom alla klädkataloger och skrattade åt hur fula kläder det finnns=) Efter det visade jenny mig mindre trevliga saker i en låda i köket, ....... fyfan,
och nu ikväll harjag inte gjort nå vettigt, typ bara sutte vid datorn och fixat med bilder osv =) det är iaf härligt att inte göra ngt =)


übergulliga =]

Postat av: Lina

Haha, han var snarare EXTREMT full! ;P

2008-08-11 @ 23:24:36
Postat av: ipe

japp, stackaren xD

2008-08-12 @ 00:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0