blablabla

Ibland är jag inte så positivt inställd till vintern.
som nu tillexempel

Det är halt som bara den på gatorna + att det är slaskigt och vattenpölar (hur går det ihop egentligen), Man är trött och fryser 24/7 + att händerna känns som isbitar. Man måste klä på sig sjukt mycket kläder såfort man ska ut och det tar lång tid att ta på sig halsduk och jacka emd knappar. Dessutom har man dragit på sig en förkylning och mår hlavdåligt med ont i skallen och ont i halsen.
kul säger jag, not.

Nu sitter jag iaf här under mitt täcke i min säng med tjocksockar på fötterna och fryser som bara den om händerna! Jag känner ingen pepp på någonting även fast vi får jullov imorgon. vad är det med mig?

Imorgon efter skolan ska jag gå och köpa lite fler julklappar. nämligen till alec, farmor och astrid. förhoppningsvis tar de tinte så lång tid för jag känner ingen ork.
men ao jag känner ork för att kolla på kläder till MIG, det är något jag sldrig säger nej till !

Ikväll har även min käre vän VeePee lovat att skaffa blogg. Jag har gett henne många bra namnförslag men hon gillar inget ? jag fattar inte varför hon kan ju inte var HUR kräsen som helst !

Jag har iaf ingen aning om vad jag ska göra i helgen. Eller ao vet att jag måste hjälpa till och klippa våran hund. det är jobbigt men det måste göras.
Jag slapp iaf sy gardinerna till farmor..............

Måste oxå planera hur jag ska hinna träffa alla släktingar som kommer hem under julen. det känns bara jobbigt eftersom jag inte känner att jag egentligen vill det... + att det bara blir massa tjaffs och "men tänk på pappa och blablablablablablabalbl" jag pallar inte jag blir galen. alltid ska det vara likadant..........

detta var kanske inte det mest positiva inlägget på min blogg, men det blir så närman sitter med huvudvärk och är helt trött och slut och egentligen bara vill ligga under täcket och inte bry sig om någonting.......

jag kan väl iaf försöka hitta någon bild som kan förgylla detta inlägg



foto taget av mig midsommar 07 i viccans mosters stuga=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0