BuHU och snyft=(

jag är ledsen=(
julstjärnan som vi haft ända sen jag var liten är trasig=(
så nu måste vi köpa en ny=(
seriöst jag blev ledsen på riktigt=(

Idag tog jag iaf 10.30 bussen från kus eftersom jag skulle till mamma. Med den åkte även Fia&Sandra <3<3<33<3 trevligt med en pratstund med er, <3<3<3<3<3 när jag kom hem var såklart jenny hos oss och vi bestämmde oss för att gå ner på stan. Jenny tyckte även att mina nya byxor var fula, men vafan hon är tans så man kan inte kräva att ´hon ska ha nått vett kvar i skallen <3. jag köpte iaf 2 julklappar till johanna så NU är jag fördig med julklappsinhandligen! träffade även fia&sandra 2 gånger till=) hihi
sen harjag klätt julgranen och nu bakar jag mera julgodis=)

mysigt =)


en hyasint=) julblomma=)
by fuljevel 2007


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0