detta är ett rån

Nu kan jag iaf berätta vad jag haft för mig dom senaste dagarna!


LÖRDAG - bennet och daniels 90års kalas (bennet 60 och daniel 30). Det hade då korv tema (yay) och det var korv och öl provning (yay igen). Näemen det funkade väl. fast drog hem tidigare , det är pinsamt med fulla vuxna ^^


SÖNDAG - Jag var sjuk. låg mest hela dagen, jättekul. tror aldrig jag haft värre huvudvärk i hela mitt liv

MÅNDAG - seg dag från början. men vid halv 4 gick jag till musikskolan för att möra mina kära vänner/mitt gammla band. Vi skulle ut och äta på tatung och se bio (viccan joinade även till bion). det blev en RIKTIGT bra kväll <3 puss på er, ni är bäst, ALLIHOPA <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

TISDAG - (altså idag), jag har varit sjuk. Mest legat och läst hela dagen. kollade även in hms vårkatalog. finns jättemycket fint som jag vill ha! imorse kunnde jag inte prata, knappt andas heller. haft ondare i halsen än jag någonsin haft.

Men nu har jag iaf läst ut Om jag kunde drömma. Seriöst en av dom bästa böckerna jag läst. så sjukt jävla bra. Jag ska fortsätta med nästa snart=)
Imorgon är det nyårsafton. om jag inte är frisk då så blir jag olycklig. Men ja, om mitt "varannan dags" mönster håller så ^^ hoppas det blir en bra kväll=)


Jag och min älskade kamera <3
ignorera att jag ser död ut, att det ser ut som att jag skelar (hur stavas det?) och att jag det ut som en tjockis. Jag vet iaf att 2an inte sämmer

Hur tar man bra bilder i speglar ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0