inte ironisk

Hej jag är sur.
Ibland är jag oxå sådär otroligt barnslug och går och sparkar på snöklumpar eller gör en stenhård snöboll och kastar den det hårdaste jag kan rakt i i en vägg. det är härligt.

aja, torsdagar suger.
dom tre första lektionerna var tms, fysik och matte
men man kan säga MATTE MATTE MATTE
man blir typ galen
GAAAALEN

sen hade halva klassen ingen svenska och jag och emma gick hem till mig
sen blev det edda och bad
livrädda docka på botten och simma med kompis i livbojj, och simma längder och göra cirkellek,
kul

sen tog jag iag bussen till kus . gammla gråa kusmark
kul kul

nu måste jag skynda mig att läsa min engelskabok .har snart bara 100 sidor kvar JJIPPIE den skulle ha varit utläst igår. dessutom tar de 85387384 minuter att läsa en sida så enligt mina beräkningar kommer jag inte ha läst fördigt till imorgon ÄVEN om jag skiter i att sova inatt och bara ligger och läser.
dessutom kommer jag ändå att sommna, hänt 3 av dom gångerna jag SRIEÖST försökt läsa i boken.
jag hatar den
den är sämst
fattar knappt vad den handlar om.
yay



puss på allt , jättemkt

Postat av: BBBBBBBBBBBBBB

Men imorgon kommer jag till kusmark! Då ska du få se på ljus! ;)



Eller...så inte..

Men tänk positivt: Snart helg och Fredag = IDOL UTAN JOHAN PALM ;D;D;D



nej förlåt nu gjorde jag dig mer deprimerad..

jag vet att han är din lover

2008-12-04 @ 21:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0