JOBBAJOBBAJOBBA ;)

Hej klockan är nu 02.02 och jag skriver detta inlägg
kom hem från folkan ett tag och de tvar riktigt trevligt faktisk
ÄVEN fast mina kära vänner fick mera i dricks än jag
men ah, jag kan ju faktiskt skryta med att jag fick en kram, en person tyckte att jag skulle satsa på att bli modell, en frågade om mitt nummer, och ett flertal konversationer som sågut ungeför såhär;

*ngn random kille stirrar på mej*
jag - ska du ha ngt eller?
han - nä, kollar bara lite på dej ;)

jag - jaha men vad vill du ha för öl då?
han - jag vill ha någonting som du gillar ;)

han - jag kom endast hit för att beställa denhär ölen av dig;)

hahaha ^^
fast ah, det fanns ju lite mindre trevliga profiler där oxå, en SJUKT FULL (han fattade inte så mkt) som spenderade mest tid på att glo på alla tjejers bröst. yay

Jag fick sammanlagt 20 kronor i dricks xD inget stt skryta med !
Men ikväll tjänade vi 500 kr
och imorgon ska vi dit och städa och då tjänar vi 300

så 820 kronor totalt, INTE ILLA ;)

+ att vi fick träffa magnus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+ att vi fick vara på scenen framför alla hoppandes och skrikande fans (okej det var krutov dom ville se)
+ att magnus inte tog mej seriöst då jag frågade om autograf =(


MEN SUPER TREVLIG KVÄLL :D

Postat av: Sofiia

LÄTT en av dom bästa kvällarna ever!!=D(L)

2008-12-07 @ 13:39:27
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: ipe

GALET KUL ! :D

2008-12-07 @ 15:04:37
Postat av: binlusen

VERY FUN YEAH VERY FUN :D:D:D

2008-12-07 @ 22:43:47
URL: http://binasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0