KOLLA HIT

Nu är det offeciellt, HannazZ - eller före detta hannazz - letar en ny basist. Jag ska sluta. Jag kommer vara med nästa fredag på Lucia på holken men efter det får vi se. Om Bandet hittar någon ny till rockkarusellen byter vi då annars kommer jag vara med eftersom jag lovat vara med. Men jag hoppas mina underbara bandmedlemmar hittar en ny bas-spelare som är mera skicklig än jag det förtjänar dom ! ;D Jag hoppas att få stå nedanför scenen och hoppa och skrika och kanske ta några proffsiga bilder med min framtida systemkamera ;)
SÅ , om DU vet någon som spelar bas, och är intresserad av att spela i ett band;
SNAKKA MED MEJ DIRR !


och JA jag är medveten om att det är gitarrer på bilden !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0