PEPP PÅ LIVET <3

Sorry för väldigt tråkiga blogg-inlägg
jag har inte ens haft bilder
jag lovar att försöka förbättra mig, sen

på juldagen får jag min kamera
förhoppningsvis iaf
det är iaf då jag ska ha lilla julafton med pappa osv
fast vem vet, den kasnke inte har kommit
ganksa tråkigt ändå för jag ville ju fota fina bilder på julafton
men dom hade kanske ändå inte blivit fina eftersom jag måste lära känna min kamera först
jag längtar iaf
men det kanske ni redan flrstått=)

förövrigt ser jag ut som ngt katten släpat hem
+ att jag nog har använt upp 9872398729 meter papper
att snyta mig med altså
det känns som att jag har skavsår under näsan av allt snytande
det är jobbigt
och såfort jag ligger ner så blir det tätt
jag är så jävla trött
jag vill bara sova
och vakna upp pigg och kry
om jag inte blivit pigg till julafton får jag damp
jag tycker att det var varit NOG med julaftonar som jag varit sjuk på
men det kanske inte härskaren över sjukdommar tycker

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll
förmodligen bara ligga här och ha det tråkigt
det är tråkigt
det är så jävla drygt
fyfan =/
om mågon person därute känner för att vara snäll kan ni väl snakka med mej
kan inte smsa på grund av att telefonen laggar, men det går att ringa
tror jag, o.O har inte testat
men finns iaf på msn
om jag inte somnar klockan 6 ikväll det vill säga
känns just nu som att jag skulle kunna göra det
fan, inget känns peppat
inte julen, ingenting

hoppas att alla andra har det roligare än mej iaf=)
ha det bra
pusshej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0