TISDAG

Idag har det altså oxå varit en dag, jappjapp !

Den började med "bio" på nordanå. Vi såg filmen Flyga Drake och det var en bra story men ALLDELES för långtråkig. Men känslig som jag är blev jag ändå nog rörd och fällde en liten tår (A)
Sedan lunch och sen stack jag och lina på e-fyran för att höra om fotoklubben där vi ska börja efter jul. Då får man vara i deras studio och ha roligt, JAG LÄNGTAR :D
Sedan hade vi fysik och det var som vanligt och sedan hade vi matte och det var väl ungeför oxå som vanligt. kanske lite oengagerad men (A)
Efter skolan drog jag och emma på gymmet (som alla tisfagar och torsdagar) och det vara bara drygt. det var ganska mkt folk så maskinerna var upptagna helatiden + att båda var trötta osv .
For iaf hem sen och var hungrig som en varg. Efter maten blev det att cykla till musikskolan och repa. SERIÖST bandet ni är bäst ! förstår inte hur jag ska klara mig efter jag lämmnar er (hahahahahha okej vi kommer att träffas MÅNGA gånger till (A) ), faktiskt lite tråkigt är det ju,  =/.
Nu när jag kom hem hade jag bestämmt att ABSOLUT INTE sätta på datorn. men snuskig som jag är gjorde jag det iaf xD TOLKA DET SOM NI VILL ^^

Här bifogar jag iaf en GATET SNYGG BILD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0