MY CHRISTMAS

Jag kan ju iaf berätta vad jag gjort i jul och vad jag fått!

JULAFTON
vaknade och var allmännt febrig . steg upp och åt och var trevlig mot mina medmänniskor i ca en timme. sen gick jag och sob igen för jag trodde min skalle skulle bli upplöst i småbitar. blev väckt några minuter före kalleanka så jag gick och såg det. och TÄNK vad lite kallenka kan göra, jag kännde mig inte sjuk efter det. sedan ble det middag med familjen, mysigt=) sedan julklappsöppning! Jag är numera ägare av; ipod nano (mörkgrå), twilight böckerna (1&3, tvåan fanns inte xD), 2 biocheckar, presentkort på hm&cubus, kläder (randig t-shirt, svart linne, vit-blå randig skjorta & brun-blå rutig klänning), 2 par örhängen, ett halsband, ansiktrengöring, hörlurar. najs! sen blev det att spela lite geni och jag och johanna förlorade ! <3<3<33<3<3<3 vi är bäst! sen lite slö tv-tittande och smsande

JULDAGEN
vaknade av att pappa ringde och väckte mig och sa att han skulle hämta mig tidigare. jag var sur trött och sjuk, bra kombo. for iaf till papppsen (och resten av min jäkkla släkt som var hos oss) och  fick för första gången träffa mina kusinbarn (juni och liv, supersöta=] ) men iaf så blevdet julklappsöppning där med, och jag fick; CANON EOS 450D (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), minneskort (4GB), Kameraväska, Objektiv (EF-S 18-55mm), böcker (sjärnteckensbok, ngn randombok och flyga drake), presentkort på kicks, nessesär med bodylotion osv, armband, örhängen. typ=) efter det blevdet mat, och sen fika, och sen hade batteriet till kameran laddat färdigt! så då satt jag och lekte med den ända tills mamma kom och hämtade mig. Sen duschade jag och efter det böljde jag min kära familj på bio. vi såg allt flyter, den var småkul. sen blev det lite mera fotografering och slötittande på tv, sen sova (eller smsa först as usuall, hur dte nu stavasxD ).

ANNANDAG JUL
jag var endast iklädd t-shirt och trosor störredelen av dagen. det är mysigt ;) sedan blev det att bege dig mot isladan. Skelllefteå - Timrå. 1-3. timråjävlar. överflödiga kommentarer behövs inte. efter det har jag ätit och DATANÖRDAT <3 jag har typ haft abstinens ! men nu är kah back on track again, tror jag ;) kanske ska kolla om det är ngt bra på tv ikväll=)

[Bild saknas]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0