GutenAbend (eller hur det nu stavas?)

PUSS OCH TACK TILL ALLA MINA KÄRA VÄNNER SOM GJORDE MIN KVÄLL IGÅR JÄTTEBRA=) seriöst ni är bäst<3 och det var ju inte dåligt att vinna en aladin-ask heller ;D
näemen okej, att spela kanske inte gick bäst, och det var inte så mycket publik, men det gör ingenting. Jag tycker till och med det lät bättre då vi spelade på soundchecket innan ;P
det var då altså min sista spelning, tror jag. beror ju på om mina käraa/ex bandkompisar hittar någon annan, för annars har jag ju som lovar att vara med.

Idag blev det stan med lina. Jag köpte en till julklapp till mamma (hon är ju faktiskt min älskade mor<3), julklapp till jenny (fast jag måset köpa ngt mer som ska vara både till jenny&mattias), födelsedagspresent till sanna (fast det är ju från resten av gänget oxå ;P) + att jag köpte en over-size-sjorta och ett skärp (hade tänkt lägga ut bild men batterierna till min kamera var slut och pallade inte byta. Ni får väl se irl ist).

Nu ikväll ska jag till sanna och vara med några trevliga personer=)

Förövrigt så fick jag en trevlig överraskning i brevlådan igår ;) Jag fick ett shimmer-stick, curious; britney spears första parfym. och jag har INGEN ANING OM varför ! måste vara ngn gratis-grejj jag fått från internet. fats jag fattar fof inte ? wierd men trevligt :D

btw fick min käre vänn viktor just damp, enbart eftersom jag föreslog att han skulle skaffa blogg.


HEJ HEJ NY BILD !
vännerna 3 i kusekuse

Postat av: biiiiiinaaaaa

HAHAHAHAHAHAH till bilden . Och minnen <3

Visst saknar du håret ? :)

2008-12-15 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0