HELLYEAH

Tja, nu ska jag berätta lite om dagens "höjdpunkter"

1. Jag försov mig........... Blev väckt tio min efter vi börjat av ett sms av lina. Jag var övertygad om att det var torsdag och att vi hade tms och fick typ pnik eftersom man typ inte kan vara borta 3 sekunder så är man efter. MEN sen slig det mig att det var tisdag och att vi hade bild, och då blev jag ledsen istället! Ja villju inte missa bild! , men det funkade jag blev ändå klar emd skellefteå-statyetten !
2. Oförberett prov i eneglska. Det känndes ändå som det gick hyffsat, men vad poängen blir återstår att se ! spännannde såå in i norden (inte det minsta överdrivet)
3. KOLLA PÅ TROSOR I ÖVER EN HALVTIMME I EN LITEN BEHÅLLARE PÅ VERO MODA ! seriöst det roligaste idag !, självklart inhandlade man ju 3 för 129 ! ;)
4. Kom tillbaka till skolan och gick till datasalen där alla killar DATANÖRDADE som vanligt !!!!!!!!! HELATIDEN , 24/7 alll day and night long !!!!!! btw det var ca 82346827368 grader varmt därinne !
5. Fysik (alltid en höjdpunkt)
6. Viktoria blev utsatt för bh-uppknäppning inte bara en gång på matten, men hon gillar det så mkt så det är lungt ;) MOAHHAHA
7. Fotoklubben ikväll. eller det var kanske inte fotoklubben som var höjdpunkten. Men att för första gången man sätter sin fot på e-fyran så fårman gratis godis och glögg, det var nämligen julavslutning ! ;) teater dans och musik, mysigt värre !

Postat av: vikkie

jag är lite tveksam på punkt 6

2008-12-17 @ 16:03:26
Postat av: vikkie

jag är lite tveksam på punkt 6

2008-12-17 @ 16:03:57
Postat av: lechna

hahaha, asså E4:an! :D Det var typ chill och mysigt ^^

2008-12-17 @ 22:21:40
URL: http://linaekesryd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0