zzzzZZZzzZzZz

HejHej !

Imorse blevdet at stiga upp efter typ 927849827 ggr pappa eller tyra väckt mig. Jag var hur seg som helst och ville bara sova. Min näsa kunnde man inte andas genom och halden och huvudet känndes som betong. Roligt att vakna upp så första dagen på jullovet ! yaaaaay
Följde iaf på verkstan och klippte zakke eftersom jag livat det. Det gick väl bra antar jag. Inga större missöden. Nu ser iaf zakke ut osm han gått ner typ 29827 kg eftersom han var en väldigt hårig hund.
Efter det har jag hjälpt till och klä våran julgran. Det blev väl hyffsat fast inte perfekt. Den är iaf i rött och guld som alltid här hos papppa.
Ikväll blir det troligtvis att se love actually, eftersom jag kom på att harrypotter är på 5an och vi inte har femman här hos pappa. Men love actually blir nog oxå bra eftersom jag hört att den ska vara gullig och jag har inte sett den=)

Jag har märkt att jag verkligen inte använt många bilder i dom senaste inläggen, fyskämms isabell jag är inte stolt äver dig. du vet ju att det är mycket mycket tråkigare att läsa en blogg som inte använder bilder !
Därför kan jag bifoga en gammal bild som är tagen i våran stuga. Horisonten lutar och den är lagomt suddig eftersom jag zoomat och förmodligen inte stödjat kameran på någonting, men what ever. dessutom är kontrasten ökad en aaaaaaaaaaaaning så det bara ser onaturligt ut. bra fint  , hm nej
 

snälla kan någon befria mig från denna huvudvärk ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0