11/2-07

Jag hade skrivit om hela min trevliga dag, men sen laggade min dator och jag orkar inet skriva om, så nu får nu bara veta dagens höjdpunkter ^^

Att ha musik på a-passet
Att få tillbaka no-provet och bli nöjd
Att ha trevigt på lunchen med skuggfigurer
Att egga musik från min mobil med bina&fia då vi väntar på bussen
Att sitta och snakka i bussen om allt mellan himmel och jord
Att bina är så otroligt gullig och säger saker vid rätta tillfällen som te.x "VEM VAR DET?"  & "HAN FRÖS INTE OM BENEN!"
Att äta gomackor med bina
Att sitta och lyssna igenom typ nästan alla mina låtar på datorn med bina och göra skivor inför min och  binas gympalektion
Att snakka med SPÄNNANDE personer på msn
Att skriva blogg



image13

gulliga bilder från idag ^^

Postat av: bina^

Haha, det var mycket trevligt (och lite halverst pinsamt vissa grejjer).
OBS!!! MIN HAND!! :)

2008-02-11 @ 22:13:41
Postat av: jag

HAHAHAH du är säå söt bina =)

2008-02-11 @ 23:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0