14/2-08

ALLA HJÄTANS DAG IDAG <3
Har det varit en bra sådan? Jodå, jag har ju fått tillbringa den med mina kära vänner =)
Ifs har jag bara ätit ett gelehjärta (men det smakade underbart) och jag har inte fått ngra meddelanden från ngn hemlig beundrare, men man klarar sig endå. Alla hjärtans dag är egentligen bara en vanlig dag så ;)

image27

Fram till lunch har väl min dag sett ut som vanligt. Vanliga ämnen, tråktråktråk. På lunchen fick vi alla lyssna på fantastisk sång av Sofia , Hanna & Amanda, VÄLDIGT härligt jobbat tjejer ! ;D
Hela eftermiddagen tillbringade jag i musiksalen (a-passet, ev och sen rep). Sedan höll jag på missa bussen och fick springa som en galning, men jag hann som tur var.
Efter en liten stund hemma kom mina kära vänner Bina & Natta och vi åt GOD mat från lilla kina =), Sedan behav vi oss mot SkellefteåKraftArena för att titta på kvällens match; Skellefteå AIK - Frölunda HC.
Vi vann och det var SÅ JÄVLA SKÖNT ! =D så nu kommer jag att vara glad hela kvällen ;)
YIIIHOO ;)

image28

Postat av: bina

4 - 2 till skellefteå ! YEY :D

2008-02-16 @ 12:25:21
URL: http://www.binasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0