9/2-08

Min dag idag har på ett ungefär sett ut såhär;

Jag vaknade idag vid tolv-halv ett då mamma tvingade mej ur sängen. Jag steg upp och åt våran vanliga NYTTIGA frukost som vi jämt äter på helgerna (bestående av äggröra, sallad, kalkon, tomater, annanas, andra grönsaker), sedan bestämde jag mej för att jag var godissugen och att jag skulle gå ner på stan tvärt. Jag klädde på mej och sket i att fixa till håret, sedan gick jag ut i den friska luften.
När jag kom ner till trafik-ljusen fick man såklart stå där och vänta ett tag. Sedan gick jag och tog ut lite pengar och kollade hur jag låg till på besparingsfronten. Jag gick en tvärt in på HM och konstaterade att jag inte klarar av att spera pengar, jag ville typ köpa hälften av allting därinne, så jag gick ut däifrån för att jag inte skule göra ngt dumt impulsköp. Sedan gick jag bort till kiosk-piraten och plockade en LITEN påse godis.
När jag kom hem igen gick jag och hällde upp godiset i en skål, fixade med kuddar och sånnt i sängen, och satte mej och såg några avsnitt andra avenyn. Sen ropade mamma att hon ville ha hjälp med middagen och vi gjorde kyckling-nuggets med sesamfrön och ngn konstig sås.
Efter maten kom min käre vän bina och bland det första vi gjorde var att vi gick på statoil och köpte en godispåse(shit 2 godispåsar på en dag för mej ;O , inte bra inte bra ). Sedan gjorde vi oss i ordning inför MELODIFESTIVANEL (wiihooo) , ........... det sög ;D  , hahah, tur att jag hade trevligt sällskap i allafall !
Efter melodifestivelen gick jag och bina till DATORN (kors i taket) och eggade lite MusicMaker, och gjorde en SKITSNYGG början till en låt .. vi kunnde tyvärr inte fortsätta för det fanns inte dom rätta resurserna ;) , efter det gjorde vi inte så mkt och efter ett tag for bina hem , TRODDE JAG... men ca en kvart senare KNACKAR NÅGON PÅ MIN RUTA och jag blev skitskrajj ;) När det visade sej att det bara var bina så blev det väl lite bättre och jag gick och lårse upp dörren och hon fick komma in igen.. Vi satt ÄNNU lite till vid datorn och msn&apberget-Nördade :)
Sedan for hon hem igen (och nu vet jag att hon är hemma), och nu sitter jag här, och skriver en blogg, tuggandes på ett plektrum, klockan 23:34 , en lördagskväll !

GODNATT ! ;D (fasst inte RIKTIGT än )


Postat av: bina

Haha, trevlig dag ;)

2008-02-09 @ 23:41:21
Postat av: Jag

OJA, speciellllt då du var här =)

2008-02-10 @ 00:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0