en låg hög av sand är bättre än en hög såg av löv

Todaj hav i not mytttche gemacht.
Dagen började med att jag vaknade klockan 09.00, sen vaknade jag klockan 10.00, sen vaknade jag klockan 11.00, sen vaknade jag klockan 12.20 av att mamma skrek at jag var tvungen att kliva upp nu. Jag tycker tat det är ganska läskigt eller roligt eller konstigt att jag JÄMT vaknar med en timmes mellanrum. Aja det är lagom intressant att läsa om oxå ;D
sen så har jag väl inte gjort så mycket fram till middagen, men efter hände det andra grejjer ;P, jag har tillbringat hela kvällen i vardagsrummet med min käre bennet och min käre syster och min käre systers pojkvän och min kära moder för ett tag iaf =) Vi började med att kolla på skellefteå-mora matchen och där finns det väl inte så mkt att säga, vi behöver nästan inte ens nämna det. Efter det hann vi se ungefär från bidrag 7 på melodifestivalen, och ikväll var det rent KATASTOFALT dåliga bidrag ! , Tur att björn gustavsson finns iaf där för att liva upp stämningen ;)
Efter det satt vi väl och snakkade lite granna om allt möjligt bland annat om NorrlandGuld reklamen som min syster kommer att medverka i som kommer att visas i tidpunkt med hockey-vm ;)

Aja, det var nog allt från mej för tillfället =)
Jag borde nog gå och sova nu efterssom jag imorgon ska följa mamma imorgon till Nordtek och tjäna ngra slantar ;D

Godnatt och sovgott och puss och kram <3

Postat av: bina

Du får berätta om Jenny ikvl (?) !! :O ;)

2008-02-24 @ 14:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0