ett ljus är starkare på natten

Eftersom jag inte satt vid datorn NÅGONTING igår så ska jag nu skriva ett inlägg för både igår och idag.
_

Igår var jag på skolan som vanligt. Hela dagen var vanlig och inget speciellt hände. Efter skolan tog jag och min kompis Victoria Öster bussen till stan. Vi kollade runnt litagranna och sen åt vid midddag på subway. Mumsigt värre, men dyrt för att bara vara mackor. Senare gick vi mot Isladan för att åskådliggöra kvällens match. Skellefteå mot stockholmsjävlarna. Det blev lika efter förlängning, och södertälje vann mot mora, INTE BRA, nu ligger vi bara en poäng före dom och kampen om slutspelsplatsen fortsätter (jag tror nämligen att sen sista kommer gå till saik ELLER ssk). Men det var jäkligt nära att både bli tre eller två pinnar, MEN ICKE.



Idag var jag också på skolan som vanligt. Jag och bina tog tio-över-åttan från kus och kom till skolan sådär olagom tidigt. Det STÖR att vi inte kan åka den senare bussen för då kommer vi försent till matten. Aja, efter mattelektionen hade vi hk, det måste ha varit den mest oseriösa och roligaste lektionen jag haft på JÄTTELÄNGE. Klassen skulle då göra tacko-kyckling-sås av 15kg kyckling filé, som vi ska ha till bjudfesten på torsdag. Det gick ju bra men jag SVÄR på att bina måste ha ätit ngt olämpligt till frukost, så som hon betedde sig. Men ganska underhållande var det ju iaf ;) hahahah  <3 Sen hade vi lunch och jag bina och viccan körde på hårdmacka med sallad på ;) Efter det hade vi musik, det är ju alltid roligt och man skulle hellst ha musiklektioner 24/7 men det vore kankse inte så bra ;) Sedan hade vi bara en lektion kvar för dagen (men den tråkigaste och segaste) ; so.. Vi såg ngn film från början , svartvit jäättegammal film med sån dära jättevanlig berättarröst som ALLA gammla filmer har. Vi har sett ganska många sånna filmer nu =) aja, sen skulle jag berämma mej vad/vem jag ska göra fördjupning om. Jag vet inte ;O , om det är ngn vettig person som har ngt tips så får den gärna informera mej, det enda kravet är att det ska ha ngt med andra världskriget att göra. Efter so:n blev det bussen hem och jag har inte gjort så mkt vettigt här. Vet inet om jag ska göra ngt vettigt ikväll, förmodligen inte. Det finns inget vettigt man kan göra en fredagkväll =) aja, det blir väl och halvsova framför tvn eller datorn , ALLTID lika trevligt :)

Aja, det var allt för nu ;D
PussAR och KramAR

image34

ha det myyys ;D
heheh jag har chokladkaka & pistagenötter & vindruvor *råstolt*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0