HEJ OCH HALLÅ

Hallådärrr !
Dethär blir mitt första inlägg hära på blogg.se, och det lär inte bli mitt sista. Jag kommer säkert att ibland glömma bort att uppdatera här, men jag ska försöka så gott jag kan.

Varför skaffar jag en blogg?
Jo, det är för att......... Jag har lite att göra. Okej det lät ju kreativt, men det är nog så nära sanningan man kan komma. Förståss tycker jag att det ska bli roligt också, att dela med sig av lite bilder och berätta lite om vad jag gör och tycker osv. =)

Om det är någon som funderar över varför jag döpt min blogg till "fuljevel", så kan jag bara berätta att exakt ALLA namn jag kom på var upptagna. Då blev jag lite smått irriterad så då döpte jag den till fuljevel =)

Postat av: bina

haha, du kunde ju i och för sig ha valt FINJEVEL, ist för FULJEVEL ;) tänkte du inte på det?

2008-02-09 @ 14:49:37
URL: http://binasblogg.blogg.se
Postat av: Jag

självklart tänkte jag på det men jag tänkte att jag måste ju vara ärlig mot mejsjälv ! ;)

2008-02-10 @ 00:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0