kött och fisk, gör dig frisk

Dagens mående: Trött och normal
Dagens kläder: Mjukisbyxor och lila tröjja =)
Dagens frisyr: Innan idrotten; Normalt, Efter idrotten; äckligt och uppsatt
Dagens låt: Ja Må Han Leva =) pappa fick present och tårta, fasst han fyller år på fre
Dagens vackraste: Inte min och tyras sång iaf xD
Dagens skada: Jag skadade viccan idag på gympan, annars inga förrutom att jag har FÖRBANNAT ont i mina händer och att jag kankse var mer hjärnskadad än vanligt
Dagens bästa: Att man imorgpn får ha en trevlig eftermiddag/kväll =)
Dagens värsta: Inget speciellt =) 
Dagens godis: 2 fäljar och en ferarri
Dagen snabbaste på att skriva blogg: www.vicckan.blogg.se
Dagens "att göra": Försöka lära mej tyskaorden xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0