på torsdag, på torsdag, på torsdag, på torsdag

image12

På torsdag är det den 14 februari, d.v.s att valentine har namnsdag, d.v.s att det är alla hjärtans dag. Nu är det så att jag inte har någon pojkvän, och nu är det så att jag och min käre vän sofia (också singel) har diskuterat vad man kan göra åt saken. Vi har kommit med många väldigt bra förslag, men det är bara det att man kan uppfattas som desperat (som VERKLIGEN inte stämmer) om man gör ngt sånnt. 
om ngn vänlig person som är smart vet ngt smart man kan göra, så mottages GÄRNA förslag.
ELLER om du är en snygg och trevlig och rolig (OSV) pojke i skellefteåtrakten kan du gärna också höra av dig.
ELLER om du är i samma situation som oss
ELLER om du HAR varit i samma situaton som oss och gjorde ngt vettigt

TACK PÅ FÖRHAND
<3

Postat av: Inte desperat flicka....(A)

På torsdag, På torsdag, På torsdag.... (A)

2008-02-10 @ 17:55:07
Postat av: Inte heller desperat flicka.... (A)

Hahahahah xD, (A)
på torsdag på torsdag på torsdag ;)

2008-02-10 @ 17:57:45
Postat av: bina^

Det är bara att berätta de desperata förslagen ;)
jag är med ;) Lika desperat som ni ;)

2008-02-10 @ 21:07:18
Postat av: jag

HAHAHA, det är bra bina ;)

2008-02-10 @ 21:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0