RÖDTOTT =)

Min käre kompis NATTALIE har färgat håret rött. Jag tycker personligen att det blev SKITSNYGGT!
Så därför tänker jag lägga ut några bilder på henne så ALLA ANDRA oxå får se på skönheten ! =D
sötnöt (L)




ANNARS DÅ ?
jo,. det har väl varit en "normal" dag i skolan, förrutom att vi fick veta att vi IMORGON skulle ha muntliga nationella i svenska (som typ ingen ens visste att vi skulle ha) och mattelektionen. Mattelektionen var väl inte normal eftersom jag och nattalini inte var så normala. Men jag tycker att det är gulligt med gulliga läten, men det är bara synd att man inte ska få säga NÅNTING utan att det ska misstolkas !
Efter skolan tvingade jag Natta och Sandra att vänta på bussen med mej eftersom min käre bussåkarkompis bina var i stan med min anda käre kompis sofia på nämndemöte (eller vad det  kallas ), då var vi inte heller så seriösa MEN ROLIGT HADE VI! =D



Lite andra söta bilder idag på väldigt söta personer/föremål ! =) ^^

Postat av: bina ^

Bilden jag tog på stolen

2008-02-13 @ 15:31:33
Postat av: jag

Jagvet

2008-02-14 @ 22:01:38
Postat av: Sofia

Varför en stol?:O

2008-02-15 @ 21:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0