snälla köp mej en fin fil

Jusst nu är jag ganka oinspirerad och kommer bara göra en snabb resumé över lite viktiga och oviktiga saker som händer/har hänt/kommer att hända;

* Igår såg jag och min hysteriskt roliga venn en hysteriskt rolig och rolig film ; supersugen ;D
jag skrattade inet det minsta en enda gång igårkväll, verkligen inte ;)
*Imorgon ska jag och väldigt många andra trevliga personer fara till bygsiljum och åka i backen, hoppas att jag inte gör bort mej som förra året ;)
*Onsdagkväll ska jag tillverka en kladdkaka till torsdagen =)
*Onsdagkväll ska jag även göra min tyskaläxa
*Onsdagkväll ska jag även bli klar med den förbannade no-fördjupningen om pengar
*Onsdagkväll ska jag även bli klar med den förbannade so-fördjupningen om Anne Frank eftersom jag förmodligen inte kommer orka på torsdagkväll, den ska vara klar på fredag tror jag
*På torsdag är det bjudfesten och då jävlar , vi ska tjäna massamsaas pengar tjoho ;). hoppas det går bra att spela och lycka till allihopa =D
*Ngn dag blir det förmodligen att gå på stan med ngn mer och köpa fördelsedagspresenter till bina & sandra
*På fredag ska jag sova

Tack och hej
puss på dej

*Jag är tacksam mot mamma som erbjöd sig att lämmna tillbaka den hyrda filmen <3


Postat av: Niklas

Glöm inte att jag bjuder dig till KISS Izzy

2008-02-25 @ 23:03:25
Postat av: IngenAnnanÄnJag

du vet vad jag sa, jag låter dej inte bjuda mej på nt som kostar över 100kr ´;)
men jag kan ändå inte tacka nej ;)
gullleeduu

2008-02-25 @ 23:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0