SÖNDAG 'O SÖNDAG

Goddag alla kära läsare, eller vad man nu ska skriva.

Vad ska man göra en dag som denna ?
Förmodligen kommar jag sitta här, och nörda dator, lyssna musik, kankse se ngt avsnitt andra avenyn, tänka väldigt positiva tankar och,  fundera.
Fundera på livet och dess mysterier, fundera på vad jusst jag vill göra med livet och dess mysterier. Okej, jag kanske kommer fundera på andra mindre saker också, saker som man kanske kan komma fram till ngn vettigt med, haha. Annars får jag sitta här och fundera i evigheter, det är inte så bra. Man ska inte fundera så mycket, det gör allt bara mera komplicerat. Jag tror att allt blir bäst om man handlar spontant, livet blir nog roligare då i allafall.

Aja, jag har inte så mycket mera att berätta, men jag tänkte att jag kan lägga ut några blider,
för ett av mina största intressen är att fotografera, och en av mina drömmar är att bli fotograf (lycka till).

image5 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0