spännande dag !

Ligger här på min säng och det enda som hörs är min väggklocka som tickar, fläkten från datorn och mina fingrar på tangenterna. Jag är ensam hemma. Pappa är hos ngn och ser hockey och tyra är på trägårdsdesign-kurs. Det finns inget vettigt man kan göra på dagarna. Ibland funderar jag på om det ska vara såhär hela livet, eller vad som kommer vara skillnaden sen? Egentligen kanske jag förstår svaret själv. Alla måsten som kommer senare, så egentligen borde jag kanske ta vara på dagar som denna; som man inte behöver göra någonting speciellt.


image29
oprofetionell bild, horisonten lutar.^^ och jag har inte ps på denna dator så jag kan inte rätta till det heller



Ikväll blirdet förmodligen att umgås med Bina&Viccan (om ngn mer som den vill?). Det är ungefär 100% roligare än att inte gör ett skit hela dagen =) hahah,

Och middagsmaten måste jag laga själv oxå =( och äta själv =( buhu stackars mejj =( hahahahha =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0