upp i det blå och tillbaka igen

Okej , detta är då min "dagens-debut". Egentligen har det inte hänt så mycket idag så jag kommer hanske inte att ha så mycket roligt att berätta på alla punkterna ;)

Dagens mående: Trött och allmännt tråkig
Dagens kläder: Svarta stuprörsjeans och svart-vit-randig tröjja =)
Dagens frisyr: Som vanligt typ, plattat fasst ändå inte helplatt ;)
Dagens låt: Jag har inte lyssnat på EN ENDA LÅT IDAG, jag borde skämmas ! Och jag har inet haft ngn låt i hjärnan heller ! ;O
Dagens vackraste: Igen fin halkning, ingen som klantat dig, ingenting =(
Dagens skratt: Det måste ha vare idag på lunchen med Sandra ;]
Dagens skada: På min hand, Varför ska jag och ewe fäktas med tummstockar ?
Dagens bästa: Presentationen och dom som berättade om Auschwitz
Dagens värsta: Att jag har vare trögskalle hela dagen och bara tänket på att sova
Dagens roligaste: Skolan är väl alltid rolig, hehe
Dagens tråkigaste: Han som "föreläste" om asyl..
Dagen smartaste: Inte jag iaf,
Dagens höjdpunkt: När vi fick omdömmerna ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0