upp som en sol och ner som en planka

Igår, tisdag, hade jag och resten av kära kågeskolan friluftsdag. Det går även bra att kalla det friluffsdag eller friluppsdag, välj själv. Jag och en del av mina kära vänner for till bygdsiljum för att åka slalom/snowboard.
Det var sjukt roligt hela dagen och timmarna gick alldeles för fort.
Jag brukar ganska ofta ramla då jag åker slalom, säkert p.g.a att jag överskattar min begåvning, men jag tycker att det är ganksa roligt att ramla för då får man lite  omväxling. Igår ramlade jag väl kankse 3 ggr men bara en ggn så jag flög. Det var i ett hopp och jag flög och tappade ena skidan och gjorde en 180 , hahahahah ojoj det lät ju nästan proffsigt. Det var iaf en jäterolig rammling, jag skrattade =)
Andra incidenter som hände under dagen var att när jag , bina och alla andra stod och snakkade under den liften som inte var igång så STARTADE den, och såklart fick bina den rakt i skallen,
Och icke att förglömma är vårat knytkalar i bussen hem <3
hahahha, vi var typ 8 pers som delade på min macka :D , och sen när jag kom hem åt bennet upp resten ovetandas om hur många som tuggat på den ;)

lite bilder =)

image38

efter vi kommit hem så var bina hos mej ett tag, hon satt vid datorn ocg jag låg och halvsov i min säng, visst är jag trevlig mot mina kompisar ?

Postat av: b

mkt trevlig mkt trevlig ;)

2008-02-29 @ 15:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0